Abonnementsvilkår

Vilkår for abonnement

  1. Abonnementsoplysninger
    • FGU AI er en online abonnementstjeneste.
    • Abonnementet giver kunden adgang til det valgte abonnement.
    • Abonnementet er underlagt betaling af et halvårligt gebyr, der vil blive opkrævet automatisk fra kundens betalingsmetode.
  2. Varighed og annullering
    • Abonnementet har en løbende varighed og fortsætter, medmindre det annulleres af kunden eller sælgeren.
    • Kunden kan annullere abonnementet når som helst via kontoindstillingerne på hjemmesiden eller ved at kontakte support.
    • Efter annullering vil kunden have adgang til de digitale tjenester, der er en del af abonnementet, indtil den aktuelle abonnementsperiode udløber.
  3. Betaling
    • Kundens betalingsmetode vil blive opkrævet det aftalte abonnementsgebyr på den valgte faktureringsdato.
    • Kunden skal sørge for, at betalingsoplysningerne er gyldige og ajourførte.
    • Sælgeren forbeholder sig retten til at ændre abonnementsgebyret med passende varsel til kunden.
  4. Pris
    • Prisen er den angivne pris under hvert abonnement.
    • Prisen indeksreguleres hvert år per 1. januar uden varsel.
    • Ved anden prisregulering varsles ændringer senest en måned før på Didak.dk
  5. Ansvarsfraskrivelse
    • Sælgeren kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle tekniske problemer eller nedetid, der kan påvirke adgangen til FGU AI.
    • Sælgeren påtager sig heller ikke ansvar for eventuelle konsekvenser af brugen af ​​de leverede materialer eller tjenester i abonnementet.
  6. Annullering
    • Du har ret til at annullere en bestilling inden for 14 dage efter modtagelsen i henhold til dansk lovgivning om fjernsalg og e-handel.
    • Ved annullering pålægges en administrationsafgift og evt. forbrugsafgift svarende til den andel af tokens, der er forbrugt.
    • For at annullere en bestilling inden 14 dage skal du kontakte support og oplyse relevant information, herunder ordreoplysninger og årsagen til annulleringen.
  7. Klager og tvister
    • Eventuelle klager eller tvister skal indgives skriftligt til support.
    • Parterne skal bestræbe sig på at løse klagen eller tvisten i mindelighed.
    • Hvis en mindelig løsning ikke kan opnås, kan kunden bringe sagen ind for de relevante danske myndigheder i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Gennemse altid AI-genereret materiale kritisk

© Copyright FGU AI CVR-nr. 39815559